انریکه: جدایی کاسیاس را دراماتیک نکنید

 

لوئیس انریکه ساعتی پیش در اولین نشست خبری خود پس از اتمام رقابت های فصل گذشته حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، موضوعاتی همچون پیوستن آردا توران به بارسلونا و جدایی احتمالی پدرو، از مهمترین مباحث مورد علاقه خبرنگاران بودند. سرمربی بارسلونا در این نشست گفت:

آردا توران

آردا همچون الیکس ویدال، دو مهره ای هستند که باعث تقویت ما خواهند شد و جذب هر دو را من توصیه کرده بودم و از اینکه هر دو را در اختیار دارم خوشحالم.آردا مهره ای کلیدی برای بارسلونا خواهد بود. همواره از هر مساله ای که باعث بهتر شدن مجموعه بارسلونا شود حمایت کرده ام. 

پدرو

پدرو با ما قرارداد دارد و رقمی هم برای فسخ این قرارداد مشخص شده است. همیشه خواستار ماندن او در جمعمان شده ام؛ با این حال تصمیم نهایی با خود اوست .پدرو همواره بازدهی مثبتی در بارسلونا داشته است.

تمدید قرارداد با بارسلونا

شما می دانید که من تا پیش از تمام شدن فصل، دوست نداشتم در مورد این مساله صحبت کنم. بارتومئو بارها در طول فصل در مورد تمدید قرارداد با من مذاکره کرد اما من همه چیز را به انتهای رقابت ها موکول کردم و در نهایت هم چنین شد.

تغییر رئیس باشگاه

خوب یا بد؛ این را اعضای باشگاه در موردش تصمیم گیری خواهند کرد. من سرمربی باشگاهم و حیطه اختیاراتیم متفاوت است.

جدایی کاسیاس از رئال مادرید

این مساله ای نیست که من بخواهم در موردش اظهارنظر کنم . نبود کاسیاس در لالیگا حس خواهد شد ولی نباید این موضوع را دراماتیک کرد. زندگی ادامه دارد و اتفاق خاصی هم نیفتاده است.

پوگبا

در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت نمی کنم. از اینکه از نام من در مذاکرات خرید پوگبا اسفاده شد دلخور نیستم. یکشنبه یا دوشنبه با رئیس باشگاه در مورد مسائل مختلف صحبت خواهم کرد.

6 ماه بدون آردا و ویدال

اینکه نمی توانند برای ما بازی کنند تاثیر گذار خواهد بود ولی مطمئنم که اگر بتوانم در طول سال، روی همه بازیکنانم حساب کنم، سال درخشانی در انتظارمان خواهد بود.

رای شما در انتخابات

رای خواهم داد و می دانم که به چه کسی.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 4:36 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.